კრიტერიუმი
|
დაბალი
1-4
|
საშუალო
5-6
|
საშუალოზე მა-ღალი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
მხატვრული ტექსტის წაკითხვა და გაგება-გაანალიზება
|
ვერ ამოიცნობს ნაწარმოების მთავარ იდეას.ვერ აღწერს და საუბრობს პერსონაჟების
საქციელის შესახებ.
|
უჭირს მსჯელობა ნაწარმოების მთავარი იდეის შესახებ. ზედაპირულად აღწერს
პერსონაჟების ქცევას. ვერ ასაბუთებს მათი საქციელის მიზეზებს.
|
მსჯელობს ნაწარმოების მთავარი იდეისა და მასში მოცემული ღირებულებების
შესახებ. აღწერს
პერსონაჟების მდგომარეობას და ასაბუთებს მათი საქციელის მიზეზებს.
|
არგუმენტირებულად
მსჯელობს ნაწარმოების მთავარი იდეისა და მასში მოცემული ღირებულებების
შესახებ.შეუძლია პერსონაჟთა ქცევების დასაბუთება, მათი ქმედებების ინტერპრეტირება.
|
შეკითხვების
დასმა
|
უძნელდება ფაქტობრივი და სააზროვნო შეკითხვების ერთმანეთისგან გარჩევა.
|
განარჩევს ერთმანეთისგან ფაქტობრივსა და სააზროვნო შეკითხვებს, ზოგჯერ
უშვებს შეცდომას.
|
ძირითადად სწორად განარჩევს ერთმანეთისგან ფაქტობრივსა და სააზროვნო
შეკითხვებს.
|
ადვილად განარჩევს ერთმანეთისგან ფაქტობრივსა და სააზროვნო შეკითხვებს.
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
არ აქტიურობს ჯგუფში მუშაობისას.ვერ
ახერხებს საერთო დავალებაზე კონცენტრირებას. ვერ თანამშრომლობს ჯგუფის
სხვა წევრებთან.
|
იშვიათად ერთვება ჯგუფის მუშაობაში. უძნელდება საერთო დავალებაზე კონცენტრირება
და მისი ბოლომდე შესრულება.
|
ინაწილებს პაუხისმგებლობას და უსმენს ჯგუფის წევრებს. უზიარებს მათ საკუთარ
მოსაზრებებს.
|
ახერხებს ჯგუფის წევრების მუშაობის კოორდინაციას, ინაწილებს პასუხისმგებლობას
.
აქტიურად უსმენს ჯგუფის წევრებს და უზიარებს საკუთარ მოსაზრებებს.
|
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий